Dažniausiai užduodami klausimai

PRISTATYMAS

Kokie yra pristatymo būdai, terminai ir kainos?

Pristatymo būdai ir kaina

  • DPD kurjeris į namus 4 €
  • DPD paštomatai 3 €
  • Omniva paštomatai 3 €
  • LP Express paštomatai 3 €

Jeigu prekių krepšelis viršija 60 €, pristatysime nemokamai.

Pristatymo terminai

Užsisakius iki 16:00, prekę gausite sekančią darbo dieną. Užsisakius po 16:00, prekę gausite praėjus 2 darbo dienoms.

Norint prekes gauti tą pačią darbo dieną Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje,  užsakymą turite atlikti iki 11:00. Pristatymo tą pačią darbo dieną kaina: 5 €

Visuotinės neįprastos padėties metu ar švenčių dienomis, prekių pristatymo terminas gali prailgti iki 4 darbo dienų.

Kur Kobi.lt pristato prekes?

Prekes įsigytas Kobi.lt e-parduotuvėje, pristatome visoje Lietuvoje.

 

Ar turite fizinę parduotuvę?

Kobi.LT specializuotos parduotuvės neturime, tačiau klientams suteikiame galimybę atsiimti prekes patiems, mūsų sandėlyje/atsiėmimo taške, Kauno mieste.

Mus galite rasti adresu: Sandraugos g. 22, Kaunas, Lietuva, LT-52100.

Ar galiu atsiimti prekes jūsų atsiėmimo taške vos tik atlikus užsakymą?

Taip, prekes galite atsiimti vos tik atlikus užsakymą, tą pačią darbo dieną, 10:00 – 16:00 val..

Ar galiu atsiimti prekes jūsų atsiėmimo taške, neatlikus užsakymo?

Ne. Privaloma iš anksto pateikti užsakymą Kobi.lt e-parduotuvėje,

Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodą, kitus nurodymus kurjeriui). Kur tai galėčiau padaryti?

Atsiskaitymo puslapyje, langelyje ,,Papildoma informacija”, galite nurodyti visas reikalingas instrukcijas kurjeriui (pvz.: laiptinės numerį, aukštą ar įėjimo kodą…).

Ar galima sekti savo užsakymo būseną?

Taip, užsakius prekes jums bus suteiktas unikalus DPD/Omniva/LP Express sekimo numeris.

Užsisakius pristatymą per DPD kurjerių tarnybą – įveskite sekimo numerį skiltyje ,,Siuntų sekimas” kurjerių tarnybos puslapyje.

Užsisakius pristatymą į Omniva paštomatą – įveskite sekimo numerį skiltyje ,,Siuntų sekimas” kurjerių tarnybos puslapyje.

Užsisakius pristatymą į LP Express paštomatą – įveskite sekimo numerį skiltyje ,,Siuntų sekimas” kurjerių tarnybos puslapyje.

Ką reiškia mano užsakymo būsena?

Vykdomas – užsakymas yra sėkmingai suformuotas ir apmokėtas, produktai ruošiami išsiuntimui.

Įvykdytas – Prekės yra atsiimtos Kauno miesto atsiėmimo taške arba perduotos kurjerių tarnybai. Jeigu užsakymą atlikote iki 16:00, prekes jus pasieks jau sekančią darbo dieną. Jeigu užsakymą atlikote su pristatymo būdų “Vilniuje/Kaune/Klaipėdoje tą pačią dieną užsisakius iki 11:00”, tuomet prekes gausite šiandien arba sekančią darbo dieną, jeigu atlikote užsakymą po 11:00.

Atšauktas – užsakymas atšauktas

Paruoštas atsiėmimui – jūsų užsakytos prekės yra paruoštos atsiėmimui mūsų Kauno miesto padalinyje. Galite atsiimti, bet kuriuo mūsų darbo laiko metu.

Neapmokėtas – laukiama apmokėjimo prieš atiduodant kurjeriui/paruošiant atsiėmimui.

ATSISKAITYMAS

Kokie yra atsiskaitymo būdai?

Šiuo metu galimi atsiskaitymo būdai yra:

  • Elektroninė bankininkystė: Swedbank; SEB; Luminor; Citadele; Šiaulių bankas; Medicinos bankas; Lietuvos kredito unija; Paysera; Revolut
  • Paypal
  • Tiesioginis bankinis mokėjimas į mūsų įmonės sąskaitą
  • Atsiskaitant grynaisiais pinigais arba kortele, kurjeriui pristatant prekes (tik DPD). Pinigų surinkimo paslaugos mokestis 2 €
  • Grynaisiais pinigais, atsiimant prekes Kauno prekių atsiėmimo punkte

 

Ar grąžinsite pinigus, jei netenkins prekės kokybė?

Pinigai už prekes yra grąžinami per 14 dienų nuo prekės įsigijimo. Prekės privalo būti originaliose, nepažeistose pakuotės, nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos.

Ar išrašote PVM sąskaitą-faktūrą?

Suformavus kiekvieną užsakymą į jūsų nurodytą el.pašto adresą bus išsiųsta PVM sąskaita-faktūra automatiškai.

Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

Jūsų patogumui, minimali prekių užsakymo suma nėra taikoma.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip galima, svarbu atliekant užsakymą nurodyti teisingus pristatymo duomenis ir užsakymo numerį (jeigu mokėjimas atliekamas bankiniu pavedimu).

Kaip man sužinoti ar aš jau sudariau užsakymą?

Atlikus užsakymą, apie užsakymo buseną busite informuoti nurodytu el.paštu (pristatymo būsenų reikšmė nurodyta ,,Pristatymas” skiltyje).

Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

Prekių pakavimo mokestis nėra taikomas.

Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Atšaukti užsakymą galite prisijungus prie savo vartotojo paskyros, paskambinus telefonu +370 700 77870 arba parašius el. laišką į [email protected]

PRODUKCIJA

Kodėl pasikeitė prekės kaina?

Kadangi dirbame be tarpininkų ir japoniškos sauskelnės yra gabenamos tiesiai iš Japonijos, kainos gali svyruoti dėl jenos kurso bei transporto kaštų.

Ar gausiu nuolaidų, jei pirksiu daugiau nei vieną pakuotę?

Paprastai nuolaidų netaikome, tačiau retkarčiais būna akcijuojamos prekės apie kurias pranešame Kobi.lt pradiniame puslapyje, facebook’e bei el. paštu naujienlaiškio prenumeratoriams.

Ar polimerinė sugerianti medžiaga yra ekologiška?

Polimerinė sugerianti medžiaga yra naudojama atskirame sugeriančiame sluoksnyje. Polimerai yra visiškai saugūs tiek vaikui, tiek gamtai. Biologiškai greitai suyra vandenyje, anglies diokside, organinėse medžiagose be jokio neigiamo biologinio poveikio dirvožemiui.

Ar Kobi.lt parduodamų sauskelnių gamintojai yra sertifikuoti kaip ekologiškas sauskelnes gaminančios įmonės?

Taip, šių sauskelnių gamyboje naudojamos tik ekologiškai švarios ir saugios medžiagos be formaldehido, ftalatų, chloro junginių, nenaudojami bereikalingi priedai tokie, kaip kvapikliai ar losjonai. Gamyboje taip pat nenaudojama dirbtinių kvapų skleidžiančių medžiagų ir nemaloniems kvapams užmaskuoti skirti kvapikliai.

Kokios medžiagos yra naudojamos gaminant japoniškas sauskelnes?

Sauskelnių gamyboje naudojamos tik ekologiškai švarios ir saugios medžiagos be formaldehido, ftalatų, chloro junginių. Gamyboje taip pat nenaudojamos dirbtinius kvapus skleidžiančios medžiagos, o taip pat nemaloniems kvapams užmaskuoti skirti kvapikliai.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Jeigu nerandate mūsų puslapyje reikiamos informacijos, prašome kreiptis telefonu +370 700 77870 arba el.paštu [email protected] ir mūsų konsultantas atsakys i visus jums rūpimus klausimus.

Kuo skiriasi Moony nuo Moony Natural?

Moony Natural linija yra pirmoji Japonijoje pradėjusi naudoti viršutiniame paviršiuje organinę medvilnę suteikiančią jūsų naujagimiui maksimalų komfortą.

Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Tokiu atveju prašome susisiekite telefonu +370 700 77870 arba el. paštu [email protected], informacija bus greitai patikrinta.